genieten - Reisverslag uit Mandeville, Jamaica van Tinne Vervoort - WaarBenJij.nu genieten - Reisverslag uit Mandeville, Jamaica van Tinne Vervoort - WaarBenJij.nu

genieten

Blijf op de hoogte en volg Tinne

01 Maart 2015 | Jamaica, Mandeville

Eindelijk kunnen genieten van wat rust. Want de reis was lang, heel lang! Het begon al goed toen ik enkele kilo's moest overladen naar mijn handbagage, gelukkig dat Eline nog plaats had! Ook weer veel schrik gehad in de vlieger op sommige momenten, maar eigenlijk viel het achteraf gezien nog mee :) de rit van de luchthaven naar ons gastgezin was zo veel erger! Als je in Jamaica kan rijden met de auto, kan je het overal zei onze chauffeur... Ik heb daar toch mijn bedenkingen bij :) Toen we dan eindelijk 's nachts (heelhuids) bij ons gastgezin arriveerden, zijn we zeer hartelijk ontvangen. Het zijn hele lieve mensen en ze zorgen heel goed voor ons (dus moeke en voke, geen nood ;) ). We zijn daarna als een blok in slaap gevallen. Vandaag hebben we dan eindelijk kunnen douche en ons verder kunnen installeren. Voor de rest zijn we eigenlijk vooral aan het chillen vandaag, wat wel welkom is want ik heb toch wel wat last van een jetleg :)
Binnen een paar dagen post ik nog wel een iets en zwier ik er wat foto's bij, maar voor nu geef ik het op :) Ik ga nog wat op ons terrasje zitten! :)

xxx Tinne

• 02 Maart 2015 - 12:03

Erna:

Tinne, wij Dirk en Ik wensen je en Eline veel plezier in Jamaica. Amuseer jullie maar en tot weder horen.

Doei

D en E

• 05 Maart 2015 - 20:05

Stephanie:

Ik ben benieuwd naar meer!

• 07 Maart 2015 - 18:13

Betty:

Tinne, veel plezier en(werken natuurlijk ook) MAAR... Vooral genieten genieten van al het moois ginder!!! Groetjes Betty&Rimme.